Sereď / V súvislosti s úplným uzatvorením mosta ponad železnicu v Seredi, bolo po mesiaci osadené aj dopravné značenie určujúce obchádzky uzatvoreného mosta pri ceste do centra Serede.
Dopravné značenie osadené na rýchlostnej komunikácii R1 však nezodpovedá ohláseným a verejnosti prezentovaným obchádzkovým trasám.
Obchádzka z časti mesta za uzatvoreným mostom, teda napr. z ulíc Bratislavská, Kasárenská či Trnavská (a ďalších) mala byť smerovaná po R1 s výjazdom na R1 pri bývalom MILEXe a exitom na Dolnú Stredu. Obchádzková trasa tak mala byť dlhá zhruba 8,5 km v jednom smere. To bolo prezentované vedeniu mesta, ako aj verejnosti a uzatvoreným mosta poškodeným obyvateľom.
Nie je to tak.
Dopravné značenie osadené na rýchlostnej komunikácii R1 smeruje obchádzku nie na a cez Dolnú Stredu, ale ďalej po R1 s odbočkou na Šintavu s použitím výjazdu aj na Šoporňu.
Takéto vytýčenie obchádzkovej trasy predĺžilo obchádzku o ďalších cca 8 km v závislosti kam vodič ide.
Znamená to teda navýšenie prakticky o 100%.
Natíska sa tak legitímna otázka – čo a na koho zásah spôsobilo navýšenie kilometrov na obchádzkovej trase pre obyvateľov denne niekoľkokrát idúcich do a z centra mesta?
Dodržiavate dopravným značením určenú obchádzkovú trasu, alebo značenie ignorujete a stále používate obchádzku cez obec Dolná Streda?
Vyjadrite sa v ankete a v diskusii pod článkom.
Ďakujeme.
[democracy id=“25″]
Obchádzková trasa do centra mesta Sereď bola vytýčená a odprezentovaná po R1 a následne cez obec Dolná Streda v dĺžke asi 8,5 km v jednom smere.
Dopravné značenie odsadené na R1 obchádzku ale smeruje cez Šintavu, čo predstavuje nárast jej dĺžky prakticky o 100% !!
Vodič teda má pokračovať p rýchlostnej komunikácii R1 až na výjazd d R1 „Šoporňa“ a následne cez obec Šintavu sa vrátiť do centra mesta.
Nárast nákladov = cca 100%
A o tejto skutočnej perle v určovaní obchádzkovej trasy niekedy nabudúce: